Sign in  

Berkley Logistics

Sharing is caring! Are you having problems with Berkley Logistics? Use ScamPulse to file a complaint.

Berkley Logistics Reports & Reviews (1)

- Cave City, KY, USA

I purchase 2 bottles of Weller bourbon from high proof bourbon and was advised that shipping was $5 each bottle, I paid for the full amount via cashapp. Next day I got a shipping # and website that linked me to Berkley logistics. I got a text from Berkley the next day….Subject: Urgent: Refundable Insurance Deposit Required for Express Delivery of Your Package

Dear Chris Myrick

I hope this message finds you well. I am writing to inform you about an important update regarding the delivery of your package. Our records indicate that your package has been registered for express delivery, and we are excited to get it to you as soon as possible.

As part of our enhanced delivery service, we require a refundable insurance deposit of $500. I would like to assure you that this deposit is fully refundable upon successful delivery of your package. The purpose of this deposit is to provide additional protection and guarantee a smooth delivery process.

By requesting this deposit, we aim to ensure that your package is treated with the utmost care and security throughout the transportation journey. It enables us to implement extra measures to safeguard your valuable shipment against any unforeseen circumstances during transit.

We understand that this

may come as a surprise, and we sincerely apologize for any inconvenience caused. However, please rest assured that once your package is delivered to your specified address, the full amount of the deposit will be promptly refunded to you. We value your trust and want to emphasize that this is a standard practice for express deliveries to ensure a reliable and efficient service.

To proceed with the delivery of your package, we kindly request that you make the refundable insurance deposit of $100 as soon as possible. You can easily make the payment through CashApp, Zelle, Venmo, ApplePay and Paypal.

Should you have any concerns or questions regarding this request, please do not hesitate to reach out to our dedicated customer support team at [contact details]. We are here to assist you and provide any necessary clarifications.

Once again, we sincerely apologize for any inconvenience this may cause. We greatly appreciate your cooperation and understanding in this matter. Your

satisfaction is our top priority, and we are committed to delivering your package safely and swiftly.

Thank you for choosing our services, and we look forward to successfully completing the delivery of your package.

Warm regards,

Joshua Welch

Customer Service Representative

Berkley Logistics

This a total scam

Check fields!

Report Berkley Logistics


Upload here Increase visibility and credibility of your review by
adding a photo, document or video
Submit

Berkley Logistics Contacts

If you know any contact information for Berkley Logistics, help other victims by adding it!

Add new contacts

Recently updated reports

I Googled "copyright registration," thinking only the U.S. government Copyright Office did that, and got "Copyright registration online," with a... 6 h ago
Like all the other reports, I got the exact same voicemail from Stacey saying the exact same script including the snarky "Good luck!" at the end. I... 7 h ago
I contacted the seller about a miniature dachshund puppy and was asked to send money through Apple Cash. I scheduled appointment with the seller to... Oct 04, 2026
My experience with Pressiqa was mixed, and I would not recommend them. On the positive side, Pressiqa ultimately delivered the four items that had... Oct 04, 2026
This company may be a sham I ordered by phone. Later discovered that, no matter when or why you call - to place an order, track delivery, ask a... Sep 30, 2026

New reports

I called to have my car towed 12 miles to home address. The gentleman told me I had to Zelle an $85 dollar deposit for them to pick my car up. He... Oct 05, 2026
A photo of an item we have listed on Ebay popped up when I did a search, I clicked on it and it took me to Omnicart's site. Once there I... Oct 05, 2026
I purchased what was advertised on Richard and Clarke's website as a knitted sweater. The product images and description clearly represented a... Oct 05, 2026
I ordered handmade appliquéd totes online from Craft folk. I did not receive what I ordered or what was pictured due to their fraudulent advertising... Oct 05, 2026
I applied for a job through this company on Zip Recruiter. Over the weekend I was spammed with interview requests immediately after applying. I... Oct 05, 2026

Most Read Reports

This # called me but I missed it. When I called back, a man angerly answered claiming this name. I asked what he wanted as this number called me, he hung up. 3 Reports
Text message stated. Deborah, closure was scheduled on your Hot Springs home warranty file. Home Warranty Dept: 1-844-300-1154. Reply STOP to opt out. 1 Reports
8:40 • 5G 55 Ad tact +1 (503) 928-8614 ) Transcript (low confidence) This message is intended for regarding reference case number 26-021225... 14 Reports
Keep calling me and several family members. Won't send anything in mail but demanding payment. Initially phone call came from 856-209-2703 1 Reports
I received a letter in the mail saying this is the final notice on the my home warranty which I don't have. 268 Reports